Fashion Dealã 2017

19:57
Ahojteee! Pred pár týždňami som sa po dlhom čase zúčastnila nejakej akcie. Padlo mi to samozrejme celkom vhod. Odreagovala som sa, odniesla si pár zaujímavých fotografií a strávila čas s ľudmi. Cieľom tohto dňa bola fashion dealã, inak známa ako akcia urban módy a kultúry. Mohli ste tam nájsť množstvo bloggerov, vešiaky preplnené kúskami najlepších značiek, streetfood stánky s wafflami a hamburgermi (mňaaam!) či hromadu ľudí s veľmi zaujímavým štýlom a personalitou. Myslím si, že to bolo skvelé podujatie, kde sa mohli ľudia stretnúť, odniesť si niečo do svojej kolekcie či sa dobre napapať..

Keď sme prichádzali preplnenou a horúcou električkou, tak sme už z diaľky videli miesto podujatia. Po príchode do budovy sme dostali náramky na ruku a hromadu ťažkých časopisov. Vstúpili sme do hlavnej haly. Na prízemí sa nachádzali obrazy, veľmi zaujímavé obrazy a taktiež fotografie rôznych ľudí. Nachádzalo sa tam aj veľké pódium, kde vystupovala aj napríklad taká ttaple (moja ttaple❤️) . Ako ja len ľutujem, že som sa s ňou nestihla pozhovárať a odfotiť, kedže ju zbožnujem už nejaký ten čas. Po preskúmaní všetkých zákutí prízemia sme prešli o poschodie vyššie. Tu sa už našli aj iné veci okrem fotografií a obrazov a to oblečenie alebo iný svet?! Ľudia boli totálne pohltený týmito kúskami a ja som nebola výnimkou, všetko som si poprezerala a nabrala mnoho inšpirácie. Vystavovatelia boli veľmi príjemní, zapájali sa do komunikácie, pýtali sa nás otázky a dovolili mi vyskúšať si aj rôzne oblečenie. Bolo to tam naozaj krásne, no po prejdení celej budovy asi 5 krát nás to už omrzelo a tak sme sa vydali za jedlom. Ako inak sa mi muselo niečo prihodiť, veď predsa to by som nebola ani ja. Zistila som, že som si väčšinu peňazí zabudla doma takže sme sa s kamoškou zložili na jedny malé vafle. Viete si to predstaviť dve minivafle ako sa tam o ne bijú dve? No katastrofa, preto sme sa radšej usadili v úzadí stromov:D
Každopádne takéto veci beriem tak, že aspoň bola sranda a mám na čo spomínať. Po tomto ročníku som sa rozhodla, že sa tam budúci rok jednoznačne vrátim:) a dúfam, že s plnšími vreckami haha!
Dúfam, že sa vám príspevok páčil a sľubujem vám tento krát, že sa máte na leto na čo tešiť♥ Ďakujem Vám za vašu skvelú podporu, som tu pre vás všetkých, mám Vás rada...














Aký by ste chceli vidieť ďalší príspevok?! Určite mi napíšte do komentárov:)

Carla

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.